جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

تسمه آلومینیومی

تسمه آلومینیومی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید آلومینیوم یکی از انواع فلزات بسیار پرکاربرد و پرطرف‌دار در صنایع مختلف است. چراکه این محصول فلزی، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به‌ فردی دارد. تسمه آلومینیومی، در حقیقت یکی از فرآورده‌های آلومینیوم و زیرمجموعه‌ای از تسمه‌های فلزی به شمار می‌رود. لازم است بدانید که تسمه آلومینیومی به نوعی شمش و یا ورق آلومینیوم مسطح شکل، گفته می‌شود که از جنس آلومینیوم به‌ وجود آمده است.

تسمه آلومینیومی
تسمه آلومینیومی

تسمه‌های آلومینیومی در انواع ساده و یا سه خط تهیه می‌شوند و به بازار مصرف ارائه می‌گردند و یا در دو حالت فابریک و یا برش خورده، به وجود می‌آیند. شاید بپرسید مواد تشکیل‌دهنده تسمه آلومینیومی چیست؟ لازم است بدانید که در تولید این نوع از تسمه‌های فلزی، درصد بسیار بالایی آلومینیوم به کار رفته‌ است. از طرف دیگر، این محصولات دارای آلیاژهای دیگری نیز هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا خواص و ویژگی‌های خود را بهبود بخشند و استحکام و مقاومت آن‌ها نیز افزایش بیشتری پیدا کند.

کاربرد تسمه آلومینیومی

از تسمه‌های آلومینیومی در بیشتر موارد در ساخت دستگیره‌ها استفاده می‌کنند و یا این نوع از محصولات فلزی را در تولید دیگر یراق آلات به کار می‌برند. تسمه آلومینیومی، خواص و ویژگی‌های قابل‌ توجهی دارد. از جمله این خواص می‌توان به استحکام بسیار بالای این محصولات اشاره کرد و یا رسانا بودن آن‌ها برای جریان الکتریسیته را نام برد. این عوامل باعث شده تا در حال حاضر، از این نوع از محصولات آلومینیومی، در صنایع بسیار زیادی استفاده شود.

از جمله صنایعی که از تسمه‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند می‌توان به صنایع خودروسازی، برای طراحی و تولید قطعات انواع مختلف خودروها اشاره کرد. چراکه این نوع از محصولات فلزی، مقاومتی بالا دارند و در عین‌ حال، بسیار سبک‌وزن هستند. در صنعت ساختمان‌سازی نیز از تسمه‌های آلومینیومی برای تولید سقف‌های کاذب و یا پوشاندن سقف‌ها استفاده می‌کنند. وجود خواص و ویژگی‌های این محصول و ضد زنگ بودن و استحکام و دوام بسیار بالای آن‌، موجب می‌شود تا بتوانند از این نوع از تسمه‌های فلزی، در ساخت مخازن ضدزنگ استفاده کنند.

پتروشیمی، دیگر صنعتی است که از این محصولات، استفاده‌های زیادی به عمل می‌آورد. چراکه این نوع از تسمه‌ها، قابلیت جوش پذیری بسیار ساده‌ای دارند. بنابراین می‌توان آن‌ها را به‌ سادگی به انواعی از فرم‌ها و شکل‌های مورد نظر درآورد. این محصولات فلزی و آلومینیومی، در صنایعی از قبیل قالب‌سازی نیز قابل‌استفاده هستند. در بسیاری از موارد برای تولید فین آلومینیوم به‌ ویژه در صنایع گرمایشی و سرمایشی، از تسمه‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند. قرنیزهایی که در معماری ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز از این نوع از تسمه‌های فلزی به وجود می‌آیند.

تسمه آلومینیومی باکیفیت

در شرایط فعلی، بسیاری از شرکت‌ها به تولید تسمه آلومینیومی با کیفیت اقدام می‌نمایند. از جمله این شرکت‌های تولیدکننده می‌توان به شرکت جهان آلومینیوم اشاره کرد. محصولات تولید شده فلزی توسط این شرکت، وزن بسیار کمی دارند و از طرف دیگر، مقاومت حرارتی آن‌ها بسیار بالا است. مقاومت در برابر خوردگی از دیگر ویژگی‌های تسمه آلومینیومی با کیفیت تولید شده توسط شرکت جهان آلومینیوم است.

این نوع از محصولات فلزی، می‌توانند فشار بسیار بالایی را تحمل کنند. در حال حاضر انواع تسمه‌های آلومینیومی تولید شده توسط این شرکت، شامل تسمه‌های آلومینیومی گرد، ۴ پهلو و ۶ پهلو است. هر کدام از این محصولات را می‌توانید در مصارف ویژه خود مورد استفاده قرار دهید. تسمه‌های آلومینیومی تولید شده توسط شرکت جهان آلومینیوم، ابعاد و اندازه‌های مختلفی نیز دارند. ابعاد این نوع از محصولات فلزی، از ۴ متر تا ۷ متر، متغیر است.

قیمت تسمه آلومینیومی

درحال حاضر تسمه‌های فلزی آلومینیومی، در ابعاد و اشکال مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید در ابتدا، نوع نیاز و مصرف خود را مشخص سازید و تسمه آلومینیومی مورد نظر خود را در ابعاد و هم‌چنین شکل ویژه‌ آن سفارش دهید. پس‌ از انجام این اقدام، مطابق با سفارش شما، ابعاد محصول مورد نظر، ثبت و درج می‌گردد و بر روی آن برشکاری دقیقی انجام می‌گیرد.

بنابراین و به‌ طور کلی می‌توان گفت قیمت تسمه آلومینیومی با توجه به چند عامل مهم تعیین می‌گردد. از جمله این عوامل می‌توان به ابعاد و سایز تسمه‌های آلومینیومی اشاره کرد. وزن این محصول نیز در تعیین قیمت نهایی آن اثرگذار است. شکل، عامل مؤثر دیگر در فرآیند تعیین قیمت تسمه آلومینیومی است.

این امکان وجود دارد که شما تعداد زیادی از تسمه‌های فلزی آلومینیومی را برای کار خود نیاز داشته باشید. بنابراین تعداد محصول سفارش داده‌ شده نیز عامل مؤثر دیگر در تعیین قیمت تسمه‌های آلومینیومی است. نوع برشکاری که بر روی این محصولات، انجام می‌گیرد نیز قیمت آن‌ها را تغییر می‌دهد. نوع آلیاژ به‌ کار رفته در تولید تسمه آلومینیومی نیز در تعیین قیمت آن اثراتی را ایجاد خواهد کرد. بنابر این عوامل، می‌توانید قیمت نهایی تسمه آلومینیومی را محاسبه و مشخص سازید.

خرید تسمه آلومینیوم در تهران

در شرایط فعلی، این امکان فراهم شده‌ است تا خریداران و متقاضیان بتوانند تسمه آلومینیومی مورد نظر و مطابق با نیاز خود را از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه‌های عرضه این محصولات در تهران خریداری کنند و یا محصول مورد نظر خود را به‌ صورت اینترنتی و آنلاین انتخاب نمایند و سفارش دهند.

در صورت خرید آنلاین این نوع از محصولات فلزی، سفارش شما به‌ صورت اینترنتی ثبت و پیگیری خواهد شد و سپس محصول، تهیه و آماده‌سازی می‌شود و در ابعاد و اندازه‌های مورد نظر شما برش می‌خورد. بارگیری و حمل محصول به محل مورد نظر شما، از دیگر مراحل انجام این فرآیند است.

لازم است بدانید که در هنگام خرید اینترنتی تسمه‌ آلومینیومی، لازم است به نکاتی توجه داشته باشید. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به توجه به نماد اعتماد الکترونیک وب‌سایت مورد نظر اشاره کرد. با در نظر گرفتن این عامل می‌توانید نسبت به قیمت تسمه آلومینیومی و خرید تسمه آلومینیومی با کیفیت، اطمینان خاطر داشته باشید.

برای مشاهده جدول اوزان تسمه آلومینیومی اینجا کلیک کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران