جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم شادولاین

ورق آلومینیوم شادولاین

ورق آلومینیوم شادولاین (Shadowline Aluminum Sheet) یک نوع ورق آلومینیومی است که در ساخت و ساز، دکوراسیون داخلی و خارجی، تولید تابلوهای تبلیغاتی و سایر کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع ورق آلومینیوم، سطح آن با استفاده از دستگاه‌های خاصی به نام دستگاه‌های “رولینگ” (Rolling)، طرح “شادو لاین” به سطح ورق اعمال می‌شود.

طرح “شادو لاین” که در ورق آلومینیوم شادولاین به کار می‌رود، شامل خطوط طولی و عرضی نازک و پرتراکم است که باعث می‌شود که سطح ورق آلومینیوم شادولاین انعکاساتی با زاویه‌های مختلف داشته باشد و ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. این طرح در ترکیب با رنگ‌های مختلف، باعث می‌شود که ورق آلومینیوم شادولاین به عنوان یک ماده اولیه در صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

ورق آلومینیوم شادولاین دارای ویژگی‌هایی مانند سبکی، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر شعله و حرارت، مقاومت در برابر سایش و ضربه، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و عدم پوسیدگی است. همچنین، این ورق دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ است که آن را به یک گزینه مناسب برای کاربردهایی مانند تولید تابلوهای تبلیغاتی و دکوراسیون داخلی و خارجی می‌کند.

شما می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم شادولاین با این شماره تماس بگیرید 02133948542

ورق آلومینیوم فرم شادولاین به پروژه تجاری یا مسکونی شما ظاهری منحصر به فرد می بخشد. نمای این ورق، یک اثر سایه را نمایش می دهد که در طول روز تغییر می کند و به نمای ساختمان شما عمق می دهد.

جهت افزایش مقاومت فیزیکی ورقهای آنها را به اشکال مختلف از جمله شادولاین،ذوزنقه،دامپا و سینوسی فرم میدهند

فرم شادولاین با مقاوت و کار مفید متوسط جهت پوشش دیوار و سقف های در مناطق با بارش متوسط و دیوارهای کاذب مورد استفاده قرار میگیرد. ورقهای فرم دار قابلیت رنگ شدن با رنگهای پودری الکترواستاتیک کوره ای را دارد.

ورق آلومینیوم شادولاین

ویژگی ها و مزایا ورق آلومینیوم شادولاین

  • پانل های پوششی 11 تا 15 اینچی
  • ظاهر دیوار صاف منحصر به فرد
  • بست های مخفی
  • ویژگی های پانل: خطوط، دنده های تاکیدی، پانل صاف، شیارهای V-Single یا Double به انتخاب شما

 

ابعاد استاندارد:

عرض اولیه (میلیمتر) عرض کل بعد از فرم دهی(میلیمتر) عرض مفید(میلیمتر)
1000 900 870
1250 1100 1020
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران