جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

ورق با پوشش پلی کرافت

ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت

ورق آلومینیوم پلی‌کرافت، که به آن ورق آلومینیوم با روکش پلی‌کرافت یا ورق آلومینیوم فویلدار نیز گفته می‌شود، محصولی مرکب از دو لایه مجزا است. لایه ای آلومینیوم از جنس فلز آلومینیوم است، به محصول استحکام، انعطاف‌پذیری و خاصیت ضد زنگ می‌دهد. ضخامت این لایه می‌تواند از 7 تا 150 میکرون متغیر باشد و لایه پلی‌کرافت که از جنس کاغذ کرافت و پلی‌اتیلن است، به محصول خاصیت عایق‌بندی حرارتی، رطوبتی و صوتی می‌دهد. ضخامت این لایه می‌تواند از 40 تا 120 گرم بر متر مربع متغیر باشد. ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت به دو صورت سینوسی و ساده جهت عایق کاری حرارتی-رطوبتی مخازن در صنایع پتروشیمی و صنایع مرتبط قابل استفاده می باشد.

جهان آلومینیوم با سالها تجربه در زمینه فروش انواع مقاطع آلومینیوم با چند شعبه در تهران فعالیت دارد. اگر قصد خرید ورق آلومینیوم و یا استعلام قیمت ورق آلومینیوم پلی کرافت را دارید، با ما تماس بگیرید. امکان خرید عمده ورق آلومینیوم و ارسال به سراسر ایران فراهم است.
۰۲۱-۳۳۹۴۸۵۴۲ / ۰۲۱-۶۶۳۹۱۲۰۱

فرم ضخامت عرض طول
پلی کرافت دلخواه 1000و1250 30متر

ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت، به دلیل وجود نمک در ترکیبات عایق های گرم مانند پشم سنگ، در صورت نفوذ رطوبت در این لایه، عایق گرم در مجاورت تجهيزات عایق کاری شده و ورق آلومینیوم تبدیل به رسانا شده و با تشکیل پیل گالوانیک، خوردگی الكترو شیمیایی اتفاق خواهد افتاد.
ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت با عرض ۱ متر و از ضخامت تجمیعی ۰.۴ میلیمتر (ضخامت ورق آلومنیوم به علاوه ۰.۲ میلیمتر ضخامت کاغذ کرافت) در سه شکل فیزیکی، صاف و کرکره گام ۵ میلیمتر و گام ۳۲ میلیمتر قابل تولید است.

مشخصات ورق پلی کرافت آلومینیوم

ورق با پوشش پلی کرافت
ورق با پوشش پلی کرافت

این ورق ها از یک لایه که ورق آلومینیوم است و همینطور یک لایه کاغذ، به وسیله پلی اتیلن، به یکدیگر وصل شده اند.
اگر که به دنبال یک عایق مناسب برای سایت های پتروشیمی و همین طور موتور خانه ها و کارخانه هایی که در حرارات های بالا تر یا پایین تر از حرارت محیط فعالیت دارند، ما به شما این ورق ها را پیشنهاد می کنیم.
ورق های پلی کرافت، با پوشش صاف هم موجود هستند که میشود آن‌ها را با ضخامت های ۰.۲۵ تا ۱ میلی متر و با یک متر عرض و با طولی دلخواه، سفارش دهید.

ورق پلی کرافت

ورق پلی کرافت آلومینیوم متشکل از یک لایه آلومینیوم و یک لایه کاغذ می باشد که به وسیله یک لایه پلی اتیلن بهم متصل شده اند، این نوع از ورق ها به دلیل ویژگی هایی که دارند امروزه کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارند، ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت در سه نوع صاف، کرکره 5 میل و کرکره 32 میل تولید می شوند، وجود کاغذ در این نوع از ورق رطوبت را جذب کرده و مانع از عبور آب و رسیدن آن ها به سطح مورد استفاده شده و از تشکیل پیل گالوانیک جلوگیری می کند.
ورق های پلی کرافت از آلیاژهای سری ١١٠٠- ١٠٥٠ -٣٠٠٣ – ٣١٠٥- ١٢٠٠ ساخته می شوند که دلیل آن، برخورداری از مقاومت بالا در برابر خوردگی ، فرسایش و هوا می باشد.

ورق پلی کرافت آلومینیوم

انواع ورق آلومینیوم پلی کرافت بر اساس تعداد لایه‌ها

دو لایه: این نوع ورق رایج‌ترین نوع ورق پلی‌کرافت است و از یک لایه آلومینیوم و یک لایه کاغذ کرافت که توسط پلی‌اتیلن به هم چسبیده ‌اند، تشکیل شده است.

سه لایه: در این مدل علاوه بر لایه‌های آلومینیوم و کرافت، یک لایه عایق دیگر نیز دارد که معمولاً از جنس پلی‌اتیلن یا پلی‌پروپیلن است. ورق‌های سه لایه عایق حرارتی و رطوبتی بهتری نسبت به نوع دو لایه دارند.

انواع ورق آلومینیوم پلی کرافت بر اساس نوع روکش

روکش فویل: این نوع ورق با یک لایه فویل آلومینیوم پوشیده شده است که به آن خاصیت ضد آب و ضد بخار می‌دهد.

روکش کاغذی: ورق‌های پلی‌کرافت با روکش کاغذی، قیمت مناسب‌تری دارند و برای کاربردهایی که نیاز به عایق‌بندی قوی نیست، مانند پوشش سقف کاذب استفاده می‌شوند.

انواع مختلف ورق پلی کرافت بر اساس سطح پوشش

همانطور که گفتیم ورق پلی کرافت در سه نوع مختلف تولید می شود که هر کدام از آن ها برای استفاده در صنایع مختلف، مناسب می باشد:

– ورق پلی کرافت صاف : این نوع از ورق، همانند رول های آلومینیوم با عرض 1 متر و ضخامت هایی که سفارش می دهند قابل ارائه می باشد . ( ضخامت 0/25 میلی متر تا 1/2 میلی متر )
– ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت کرکره ای 5 میل : این ورق ها با عرض یک متر و طول دلخواه با ارتفاع گام های 5 میلی متری تولید می شوند و یا به صورت رول های 30 متری قابل ارائه می باشند . ( ضخامت 0/25 الی 1 میلی متر )
– ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافت کرکره ای 32 میل : ارتفاع گام در این ورق ها 8 میلی متر بوده و در عرض 1 متر و طول دلخواه وارد تولید می شود، عرض ورق ها بعد از تولید 92 سانتی متر می باشد . ( ضخامت 0/5 الی ا میلیمتر )
انواع ورقه های پلی کرافت برای استفاده در تجهیزات پترو شیمی و پالایشگاه ها، کارخانه های تولید فولاد، کارخانه تولید مواد غذایی، پوشاندن عایق بدنه ها، عایق کاری در موتور خانه ها و کارخانه هایی که در دمای ویژه قرار دارند و … بکار میروند.

ویژگی های ورق پلی کرافت آلومینیوم

– از انعکاس مستقیم نور جلوگیری می کند

– رطوبت موجود در فضا را جذب میکند و مانع از رسیدن ان به بدنه تجهیزات می شود
– زیبایی لوله کشی ها و تاسیسات
– نیاز به نگهداری و رنگ آمیزی مستمر ندارد
– دچار شکستگی و تا خوردگی نمی شود
– با وجود لایه پلی اتیلن از خوردگی و فرسایش لوله ها و تاسیسات جلوگیری می شود
– مانع عبور جریان الکتریسیته می باشد
– از گسترش حرارت در محیط جلوگیری می کند

شما میتوانید برای خواندن مقاله سقف کاذب آلومینیوم روی لینک کلیک کنید.

کاربرد ورق های پلی کرافت در صنایع مختلف

کاربرد اصلی ورق های پلی کرافت، جهت عایق کاری در محیط های مختلف می باشد. از آن میتوان در موتور خانه ها، پتروشیمی ها، تاسیسات نیروگاه، نیروگاه های حرارتی، برج ها، مبدل ها و کارخانه های بزرگ مواد بهداشتی نام ببریم.
لازم به ذکر است که این ورق ها برای عایق بندی خطوط لوله هم به کار می روند.
این نوع ورق ها یکی از شناخته شده ترین محصولات برای عایق کاری میباشد.

۰۲۱-۳۳۹۴۸۵۴۲ / ۰۲۱-۶۶۳۹۱۲۰۱

5/5 - (2 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام جناب
      با توجه به نوسانات قیمت جهانی شمش آلومینیوم و مواد اولیه برای اطلاع از قیمت روز ورق پلی کرافت، تماس بگیرید.

    1. سلام جناب رضازاده
      بله تمامی محصولات به صورت عمده به فروش می رسند و امکان ارسال به سراسر ایران فراهم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران