ورق طرح دار آلومینیوم

ورق آلومینیوم حصیری
انواع ورق طرح دار آلومینیوم

ورق آلومینیوم حصیری

ورق حصیری آلومینیوم ورق آلومینیوم حصیری (Stucco Aluminum Sheet) یا ورق آلومینیوم روکش دار با طرح حصیری، یک نوع ورق آلومینیومی است که در ساخت

ورق آلومینیوم امباس
انواع ورق طرح دار آلومینیوم

ورق آلومینیوم امباس

ورق امباس آلومینیوم ورق آلومینیوم امباس (Embossed Aluminum Sheet) یا همان ورق آلومینیوم ابری، یک نوع ورق آلومینیومی با سطحی غلیظ و طرح دار است.

ورق آلومینیوم آجدار
انواع ورق طرح دار آلومینیوم

ورق آلومینیوم آجدار

ورق آلومینیوم آجدار  ورق آلومینیوم آجدار نوع خاصی از ورق است که با ویژگی های فلز آلومینیوم تولید شده و در دسته ورق های فلزی

ورق های آلومینیومی شطرنجی

صفحات طرح دار آلومینیومی پانل‌هایی از ورق فلزی هستند که در یک طرف دارای نشانه‌های دریچه برجسته هستند (سمت عقب آن بدون بافت است)، که یک الگوی برجسته را تشکیل می‌دهد که معمولاً به ارتفاع حدود 1.5 میلی‌متر برجسته می‌شود. آنها که با نام های مختلف صفحات شطرنجی، صفحات آج، ورق های 5 میله، ورق های طرح دار یا صفحات کف دوبار شناخته می شوند، اغلب از آلومینیوم ساخته می شوند. اگرچه نسخه های فولادی نیز فروخته می شوند.

آنها ورقه‌های نسبتاً ضخیم و محکمی برای بهبود مقاومت در برابر ضربه و ویژگی‌های باربری هستند که برای استفاده در مناطق داخلی یا خارجی با رفت و آمد زیاد و ترافیک چرخ‌دار مانند راهروهای خدماتی، جایگاه‌های بارگیری و پارکینگ‌ها مناسب هستند. الگوی برجسته آسیب سطح را پنهان می کند و همچنین چسبندگی بیشتری در برابر لغزش و لغزش ایجاد می کند.