جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

رول ورق آلومینیوم

رول ورق آلومینیوم چیست؟

رول ورق آلومینیوم از جمله فلزهای بسیار سبک به شمار می‌رود و کاربرد بسیار زیادی هم در صنایع مختلف دارد. در حالت کلی می‌توان گفت ورق آلومینیوم به نوعی از ورق‌ها گفته می‌شود که از ضخامت بسیار کمی برخوردار شده‌اند. در بیشتر موارد ضخامت این نوع از محصولات فلزی تا ۲ میلی‌ متر می‌رسد.

این عامل سبب شده‌ است تا ورق آلومینیوم، ورقی بسیار نازک باشد و از طرف دیگر امکان شکل‌پذیری آن بسیار زیاد باشد. در بسیاری از موارد از ورق آلومینیوم به‌ عنوان یک لایه‌ی حفاظتی استفاده می‌کنند. در حقیقت در چنین مواقعی ورق آلومینیوم نقش روکش را برای دیگر قطعات برعهده خواهد گرفت. از آنجایی‌ که آلومینیوم و ورق آلومینیومی یکی از پرکاربردترین محصولات فلزی هستند، در حال حاضر، ورق آلومینیوم به‌ صورت شیت و یا رول ورق آلومینیوم به خریداران و متقاضیان ارائه می‌گردد.

کاربرد رول آلومینیوم

ورق‌های آلومینیومی ویژگی‌های قابل‌ توجهی دارند. این نوع از محصولات فلزی، رسانای بسیار مناسبی برای جریان الکتریسیته هستند. از طرف دیگر انواع ورق آلومینیومی رسانای مناسبی برای حرارت نیز به شمار می‌روند. انعطاف‌پذیری بسیار بالای این محصول فلزی و هم‌چنین مقاومت آن در برابر آسیب‌هایی از قبیل زنگ‌ زدگی باعث شده تا کاربردها و مصارف بسیار زیادی در صنایع مختلف داشته باشد.

از طرف دیگر فلز آلومینیوم، قابلیت رنگ‌پذیری بسیار بالایی دارد. لذا در شرایط حاضر خرید و فروش رول ورق آلومینیوم برای مصارف متعدد افزایش قابل‌ توجهی پیدا کرده‌ است. از جمله موارد کاربرد رول ورق آلومینیوم می‌توان به صنایع برودتی اشاره کرد. این ورق‌ها در ساخت و ساز ساختمانی نیز دارای کاربرد وسیعی هستند. صنایع و لوازم خانگی نیز از ورق آلومینیوم، استفاده‌های زیادی به عمل می‌آورند.

خرید و استفاده از رول ورق آلومینیوم برای به‌ کارگیری این فلز، در صنایع بسته‌ بندی نیز مناسب است. عایق‌کاری از دیگر موارد کاربرد این ورق‌های آلومینیومی است. در تولید کابل و صنایع حمل و نقل نیز از ورق‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند. از دیگر موارد کاربرد رول ورق آلومینیوم می‌توان به صنایع نظامی اشاره کرد و یا صنایع دکوراسیون و داروسازی را نام برد.

هدایت حرارتی بسیار مناسب ورق‌های آلومینیومی باعث شده تا بتوانند از این نوع از محصولات فلزی، در تولید مبدل‌های حرارتی نیز استفاده کنند و یا در بخارسازها، لوازم آشپزخانه و وسایل گرماساز برقی، آن‌ها را به کار برند. صنایع هوافضا، ساخت بدنه هواپیماها، تولید مخزن سوخت برای فضاپیماها و… از دیگر موارد کاربرد ورق‌های آلومینیومی به شمار می‌رود.

بهترین ورق آلومینیوم

بهترین رول ورق آلومینیوم با استفاده از فرایندی ویژه به نام نورد ایجاد شده‌ است. لذا ورقه آلومینیومی تولید شده، استحکام بسیار بالایی دارد. طی این فرآیند یکی از سطوح آلومینیوم که به‌ طور معمول، سطح بیرونی آن است، براق شده و یک روی دیگر آن، سطحی مات پیدا کرده‌ است. بهترین رول ورق آلومینیوم را می‌توانید در انواع مختلف نازک، ضخیم، رنگی، آجدار، الکترواستاتیک، ذوزنقه‌ای، کرکره‌ای، شادولاین و…. انتخاب و خریداری کنید.

لازم به ذکر است که هر یک از انواع ورق‌های آلومینیوم دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و کاربردهای متنوعی نیز دارند. ورق‌های آلومینیوم دارای این ویژگی و قابلیت هستند که در محیط‌های مختلف از قبیل محیط‌های مرطوب و محیط‌های پتروشیمی و یا در مجاورت با مواد و محصولات شیمیایی از خود مقاومت کنند و دچار آسیب‌هایی از قبیل خوردگی نشوند.

بهترین رول ورق آلومینیوم، ظاهر بسیار تمیز و زیبایی دارد و سطح آن به‌ طور کامل براق است و یکنواختی و یکدستی آن نیز قابل‌ توجه است. این محصول فلزی، وزن بسیار کمی دارد و با قیمت مناسب نیز در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. این محصولات، در برابر زنگ‌زدگی و یا اکسید شدن نیز مقاومت قابل‌ توجهی از خود نشان می‌دهند.

قیمت خرید آلومینیوم

برای این‌ که بتوانید قیمت خرید آلومینیوم و ورق‌های آلومینیومی را محاسبه کنید لازم است چند عامل و فاکتور مهم را در نظر بگیرید. همان‌طور که می‌دانید ورق‌های آلومینیومی در حال حاضر در انواع مختلف ساده، آجدار، رنگی، پلی کرافت، فرم دار و… توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیار زیادی تهیه و تولید می‌شوند و به بازار مصرف ارائه می‌گردند.

هر کدام از این محصولات، کیفیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. بسته به این‌ کیفیت‌ها و ویژگی‌ها، قیمت خرید آلومینیوم تغییر خواهد کرد. بنابراین برند و شرکت تولید کننده ورق‌های آلومینیومی در قیمت خرید این محصولات اثرگذار است. ضخامت و ابعاد این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. از طرف دیگر شما می‌توانید این محصولات فلزی را در ابعاد و سایزهای استاندارد کارخانه و شرکت تولید کننده، فراهم کنید و یا این محصولات را با ابعاد و اندازه‌های مورد نظر خود سفارش دهید.

وزن و ابعاد این محصولات نیز در تعیین قیمت نهایی آن‌ها اثر گذار است. در شرایط فعلی، رول ورق آلومینیوم و یا خرید ورق‌های آلومینیومی به‌ صورت شیت نیز رواج قابل‌ توجهی پیدا کرده‌ است. قیمت خرید آلومینیوم بسته به خرید عمده آن و یا خرید خرد این محصول فلزی، نیز تغییر خواهد کرد. در صورتی‌ که بتوانید این محصول را به‌ صورت عمده خریداری کنید به‌ طور حتم لازم است قیمت کم‌تری را هم برای آن پرداخت نمایید.

برای مشاوره و خرید انواع ورق آلومینیوم با بهترین کیفیت و اطلاع از قیمت آلومینیوم روز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران