جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

مرکز فروش میلگرد آلومینیومی

فروش میلگرد آلومینیومی

در تولید میلگرد آلومینیومی از چندین آلیاژ استفاده می‌کنند تا از این طریق، برخی از خواص و ویژگی‌های محصول را بهبود دهند. از جمله آلیاژهای به‌ کار رفته در تولید میلگرد آلومینیومی می‌توان به منگنز، منیزیم و… اشاره کرد. خرید و فروش بالای انواع میلگرد آلومینیومی به علت کاربردهای فراوان این محصول است.

در حال‌ حاضر به دلیل ویژگی‌های قابل‌ توجه این نوع از محصولات فلزی، خرید و فروش میلگرد آلومینیومی برای کاربرد در مصارف گوناگون، افزایش قابل توجهی پیدا کرده‌ است. از جمله خواص منحصر به‌ فرد این محصولات، می‌توان به مقاومت بسیار بالای این میلگردها در برابر خوردگی اشاره کرد و یا استحکام بسیار بالای آن‌ها را در برابر عوامل مختلف نام برد. در این مقاله قصد داریم به بیان مطالبی در مورد فروش میلگرد آلومینیومی با کیفیت اشاره کنیم و قیمت این محصولات را نیز بیان نماییم.

میلگرد آلومینیومی با کیفیت

در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی به کار فروش میلگرد آلومینیومی اقدام می‌نمایند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان جهان آلومینیوم را نام برد. میلگردهای آلومینیومی که توسط این شرکت به فروش می‌رسند طول سه‌ متری دارند و در ضخامت ۸ تا ۵۲۰ میلی‌ متر تولید شده‌اند و سطح مقطع آن‌ها نیز گرد است. این شرکت به فروش میلگرد آلومینیومی با کیفیت در انواع مختلف اقدام نموده‌ است.

لازم است بدانید که میلگردهای آلومینیومی را می‌توان از نظر آلیاژهایی که در تولید آن‌ها به‌ کار رفته است به گروه‌ها و انواع مختلفی دسته‌بندی کرد. از جمله این محصولات می‌توان به میلگردهای آلیاژی سری ۱۰۰۰ اشاره کرد و یا میلگردهای سری ۲۰۰۰ را نام برد. از دیگر انواع میلگردهای آلومینیومی شرکت جهان آلومینیوم، می‌توان به میل‌گردهای آلیاژی سری ۳۰۰۰، ۴۰۰۰، ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ اشاره کرد. هرکدام از این محصولات، خواص و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

از جمله ویژگی‌های میلگردهای آلومینیومی که توسط این شرکت به فروش می‌رسند، می‌توان به مقاومت بالای این محصولات در برابر خوردگی و پوسیدگی اشاره کرد. این عامل سبب شده تا در حال حاضر، بتوان از این میلگردها در تولید وسائلی مانند قایق استفاده کرد و یا این نوع از محصولات فلزی را در ساخت و تولید مخازن ضد زنگ مورد استفاده قرار داد.

در صنایع رادیاتور سازی نیز می‌توان از میلگردهای آلومینیومی ساخت این شرکت استفاده کرد. چراکه میزان رسانا بودن این نوع از محصولات در برابر عواملی مانند گرما و یا دما، بسیار بالا و مناسب است. هم‌چنین می‌توانید در تولید کپسول‌های غواصی نیز از این نوع از میلگردها استفاده کنید و یا در صنعت محصولات غذایی و ساخت انواع قوطی کنسرو، میلگرد آلومینیومی ساخت شرکت جهان آلومینیوم را مورد استفاده قرار دهید.

مرکز فروش میلگرد آلومینیومی در تهران

شرکت جهان آلومینیوم در حقیقت، مرکز فروش میلگرد آلومینیومی در تهران است. لازم به ذکر است که میلگردهای آلومینیومی سری‌های مختلف ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ که توسط این شرکت به فروش می‌رسند، مقاومت بسیار بالا و استحکام بی‌نظیری در برابر عوامل مختلف دارند. این محصولات می‌توانند در برابر سرمای محیط مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند. این ویژگی، به خصوص در میان میلگردهای سری ۲۰۰۰ و ۷۰۰۰، قابل‌ توجه است.

از طرف دیگر میلگردهای سری ۵۰۰۰ این شرکت، می‌توانند در برابر خوردگی مقاومت کنند. این محصولات فلزی هم‌چنین امکان جوشکاری بسیار بالایی نیز دارند. سبک‌ وزن بودن از دیگر ویژگی‌های محصولاتی است که توسط این شرکت و مرکز فروش میلگرد آلومینیومی در تهران به خریداران واگذار می‌شود. میلگردهای آلومینیومی مورد نظر، رسانای بسیار خوبی برای گرما و جریان الکتریسیته هستند و قابلیت ماشین‌کاری نیز دارند.

بنابراین می‌توانید این محصولات را در کاربردهای مختلف از قبیل ساخت قطعات خودروها و یا هواپیماها و دیگر وسایل نقلیه مورد استفاده قرار دهید و یا در صنعت ساخت‌ و ساز ساختمان از آن‌ها استفاده کنید. از جمله کاربردهای ساختمانی انواع مختلف میلگردهای آلومینیومی شرکت جهان آلومینیوم، می‌توان به تولید پوشش سقف‌ها اشاره کرد و یا تولید قرنیزها را نام برد. ساخت سقف‌های کاذب از دیگر موارد مصرف این محصولات فلزی و آلومینیومی پرکاربرد است.

قیمت میلگرد آلومینیومی

در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده بسیار زیادی انواع مختلف میلگردهای آلومینیومی را در سایزها و ابعاد مختلف و با در نظر گرفتن گریدهای متعدد، طراحی و تولید می‌کنند و به فروش میلگرد آلومینیومی اشتغال دارند. محصولات هر یک از این شرکت‌های تولیدکننده، ویژگی‌های مختلف و کیفیت‌های متعددی دارند. بنابراین قیمت میلگرد آلومینیومی با توجه به برند و شرکت تولیدکننده و کیفیت محصول مورد نظر افزایش و یا کاهش پیدا می‌کند.

میلگردهای آلومینیومی با استفاده از آلیاژهای مختلف و در سری و گروه‌بندی‌های متعددی نیز طراحی و ساخته می‌شوند. لذا ویژگی‌ها و خصوصیات و کیفیات این نوع از محصولات فلزی با در نظر گرفتن این عوامل، دچار تغییر و تحولاتی خواهد شد. از طرف دیگر هر کدام از این عوامل، در تعیین قیمت و فروش میلگرد آلومینیومی نیز دخالت دارند.

به طور کلی می‌توان گفت قیمت میلگرد آلومینیومی با در نظر گرفتن چند عامل مهم، مشخص می‌شود. از جمله عوامل مؤثر بر تعیین قیمت فروش میلگرد آلومینیومی می‌توان به گریدهای مختلف این محصولات اشاره کرد. لازم است بدانید که در حال حاضر میلگردهای آلومینیومی در گریدهای مختلف ۲۰۲۴، ۶۰۶۱، ۷۰۰۰، ۷۰۷۵ و … تهیه و تولید می‌شوند.

از طرف دیگر، این محصولات دارای قطرهای مختلف ۱۲ اینچی ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۹ اینچی و … هستند. بنابراین دیگر عامل مهم و مؤثر در تعیین قیمت این محصولات فلزی، قطر آن‌ها است. شما می‌توانید انواع مختلف میلگردهای آلومینیومی مورد نظر خود را در وزن‌های مختلف و در ابعاد و اندازه‌های متعدد خریداری کنید که این عوامل نیز قیمت فروش میلگرد آلومینیومی را با افزایش و یا کاهش مواجه می‌سازد.

برای مشاهده قیمت روز فروش میلگرد آلومینیومی کلیک کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران