جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

گرده ماهی آلومینیومی

گرده ماهی آلومینیومی

گرده ماهی آلومینیومی یکی دیگر از مقاطع پروفیل آلومینیومی است که جهت پوشاندن مرز تقاطع دو بخش استفاده می شود. کارایی اصلی این پروفیل علاوه بر زیبایی بیشتر افزایش استحکام سازه نهایی است.

جهان آلومینیوم برای تولید تمامی این مقاطع آلومینیوم از بهترین و با کیفیت ترین آلیاژهای موجود در کشور استفاده کرده و محصولات نهایی خود را متناسب با بالاترین استانداردهای جهانی و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان خود می رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

مقاطع پروفیل های آلومینیومی 3 و 6 متری

وزن هر شاخه

(كیلوگرم)

ضخامت

(میلی متر)

عنوان كالا

ردیف

0/27

1/5 گرده ماهی 20 (شاخه 3 متری) 1
0/7 3 گرده ماهی 20 زیر صاف (شاخه 3 متری

2

0/3

1/6 گرده ماهی 25 (شاخه 3 متری) 3
0/45 1/6 گرده ماهی 30 (شاخه 3 متری)

4

1

3 گرده ماهی 30 زیر صاف (شاخه 3 متری 5
0/9 2 گرده ماهی 40 (شاخه 3 متری)

6

2/6

2 گرده ماهی 40 لاستیك خور (آیدایی) 7
1 2 گرده ماهی 50 (شاخه 3 متری)

8

3/5

2 گرده ماهی 60 لاستیك خور (آیدایی) 9
1/7 2/2 گرده ماهی 70 (شاخه 3 متری)

10

2/5

2/5 گرده ماهی 100 (شاخه 3 متری)

11

 


همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر توجه به دکوراسیون داخلی اهمیت قابل‌ توجهی پیدا کرده‌ است. با این‌ وجود برخی از محصولاتی که در یک محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند جذابیت دکوراسیون داخلی را تهدید نمایند. برای نمونه در بیشتر موارد، بخش‌های پایانی و یا متقاطع میان دو موکت، پارکت و… زیبایی قابل‌توجهی ندارند. در چنین مواردی، وجود متریال و محصولاتی از قبیل گرده ماهی آلومینیومی، ضرورت دارد.

 

وجود این عناصر می‌تواند به شما کمک کند تا نازیبایی‌های موجود بر روی کف‌پوش‌های خود را از بین ببرید و دکوراسیون منزل خود را جذاب‌تر سازید. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در مورد این محصولات آلومینیومی و کاربرد های آن اشاره کنیم و سپس قیمت خرید این محصول و مرکز فروش گرده ماهی آلومینیومی در تهران را بیان نماییم.

گرده ماهی آلومینیومی چیست؟

گرده ماهی آلومینیومی به محصولی گفته می‌شود که با استفاده از متریال آلومینیوم ایجاد شده است. برای به وجود آوردن این محصول، از عملیات ویژه‌ای به نام آنادیزه کردن و یا آنودایزینگ آلومینیوم استفاده می‌کنند. این عامل باعث می‌شود تا گرده ماهی آلومینیوم ظاهر مناسب‌تری پیدا کند. از طرف دیگر وجود این عامل و اجرای این عملیات، مقاومت فلز آلومینیوم و استحکام آن را افزایش می‌دهد.

لازم به ذکر است که این محصول از جمله پرمصرف‌ترین محصولات تولید شده از آلومینیوم است. گرده ماهی آلومینیوم، وزن بسیار کمی دارد و از طرف دیگر میزان دوام آن بسیار بالاست. لذا این محصول می‌تواند در مدت‌زمان طولانی عمر کند. گرده ماهی آلومینیوم، محصولی غیر قابل اشتغال است و نصب ساده‌ای هم دارد. این محصول فلزی، قابلیت شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری قابل‌ توجهی نیز دارد. بنابراین می‌توانید آن را به‌ راحتی به شکل مورد نظر و فرم دلخواه خود در بیاورد.

کاربرد گرده ماهی

گرده ماهی آلومینیوم به‌ طور معمول برای پوشاندن فضاهای میانی دو محصول و یا بخش‌های انتهایی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله محصولاتی که می‌توان برای پوشش دادن انتها و یا فضای میانی آن‌ها از این محصول آلومینیومی استفاده کرد می‌توان به موکت، پارکت، کف‌پوش، پادری و… اشاره کرد.

از طرف دیگر می‌توانید از این گرده‌های آلومینیومی در اماکنی استفاده کنید که قطع و وصل شدن دو ماده به یکدیگر باعث می‌شود تا جذابیت ظاهری مکان مورد نظر تحت تاثیر قرار بگیرد. برای نمونه می‌توانید گرده ماهی آلومینیومی را برای پوشاندن کنج یک دیوار مورد استفاده قرار دهید و یا از طریق آن درزهای موجود در ساختمان خود را بپوشانید.

در بسیاری از موارد از این محصول آلومینیومی برای ساخت و تولید درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند. در حال‌ حاضر انواع مختلف گرده ماهی آلومینیوم در رنگ‌های مختلف وجود دارد. وجود رنگ‌های متنوع در این محصول باعث می‌شود تا بتوانید این مواد آلومینیومی را با انواع مختلف کف‌پوش‌های خانه خود هماهنگ و سازگار کنید.

قیمت خرید گرده ماهی آلومینیومی

لازم به ذکر است که قیمت خرید گرده‌های ماهی آلومینیوم، با در نظر گرفتن چند عامل مهم مشخص می‌شود. از جمله عوامل مؤثر بر تعیین قیمت این محصول می‌توان به متراژ و طول آن‌ها اشاره کرد. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که این محصول آلومینیومی، در بیشتر موارد در ارتفاع ۵/۴ میلی‌متر تولید می‌شود و حداکثر عرضی که برای این محصول در نظر گرفته شده، ‌۳ سانتی‌متر و حداکثر طول آن، ۳ متری است. بنابر این عامل و با در نظر گرفتن نوع نیاز و میزان مصرف خود می‌توانید این محصولات آلومینیومی را با قیمت‌های مختلف خریداری نمایید.

شرکت جهان آلومینیوم، مرکز فروش گرده ماهی آلومینیومی در تهران است. با مراجعه به این شرکت می‌توانید به خرید گرده‌های ماهی آلومینیوم، با طول و متراژهای مختلف دست بزنید. قیمت خرید گرده ماهی آلومینیوم در این شرکت کاملا مناسب است. یکی از مواردی که در حین خرید این محصول، باید به آن توجه داشته باشید در نظر گرفتن ابعاد آن است.

ازم است بدانید که ابعاد مهم در چنین مواقعی، عرض و ضخامت گرده ماهی، است. از طرف دیگر، گرده ماهی آلومینیوم تنوع بسیار بالایی دارد. بنابراین می‌توانید این محصول را به‌ صورت رنگ پودری و در طیف‌های مختلف خریداری کنید. از جمله رنگ‌های این محصولات، می‌توان به رنگ‌های طلایی، مشکی و… اشاره کرد. از طرف دیگر این نوع از محصولات در حال حاضر در طرح‌های بسیار بالایی نیز تولید می‌شوند تا از این طریق به طراحی یک فضای مناسب کمک کنند.

با مراجعه به شرکت جهان آلومینیوم، این امکان برای شما فراهم خواهد شد که بتوانید محصول مورد نظر خود را در عرض‌های مختلف و ضخامت‌های متعدد خریداری نمایید. از جمله محصولات آلومینیومی موجود در این مرکز فروش، می‌توان به گرده ماهی‌های آلومینیومی با عرض ۱۷ میلی‌متر و ضخامت ۲ میلی‌متر اشاره کرد و یا گرده‌های ماهی آلومینیومی با عرض ۲۰ و ضخامت ۵/۱ میلی‌متر را نام برد. در حال حاضر در این شرکت، گرده‌های ماهی آلومینیوم با عرض ۲۰ میلی‌متر و ضخامت ۲ میلی‌متر نیز تولید می‌شوند. هم‌چنین می‌توانید به خرید گرده‌ ماهی آلومینیومی مورد نظر خود با عرض ۲۵ و ضخامت ۳/۱ میلی‌متر نیز و … نیز دست بزنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران