جهان آلومینیوم

تولیدکننده انواع ورق آلومینیوم

ورق آلیاژ آلومینیوم

خرید ورق آلیاژی آلومینیوم

خرید ورق آلیاژی آلومینیوم باکیفیت یکی از نیازهای اکثر صنایع از جمله حمل‌ونقل، ساخت‌وساز و … است. هر صنعتی نیازمند مواد خاص و منحصربه‌فرد است. استفاده از مواد باکیفیت باعث سوددهی بیشتر در هر صنعتی می‌شود. یکی از پرمصرف‌ترین محصولات ورق آلیاژی است که جنس آن فلز و دارای وزن کم است. یکی از کاربردهای اولیه آن در ساخت آینه، سینی جهت پذیرایی و… است. اگر در آشپزخانه چرخی بزنید وسایل متنوع را با این ورق خواهید یافت که با این قطعه فولادی تهیه می‌شوند. در زیر قصد داریم به طور کامل ورق آلومینیوم را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی انواع ورق آلیاژی آلومینیوم

زمانی که قصد خرید ورق آلیاژی آلومینیوم را دارید بهتر است انواع آن را بشناسید. در زیر مقصود ما بررسی انواع پرکاربرد این ورق است.

آشنایی با ورق سری 6000

یکی از انواع ورق با نام سیلیکون و همچنین منیزیوم شناخته می‌شود. از دلایل برگزیدن این نام برای ورق سری 6000 این است که ترکیبات اصلی این ورق این دو عنصر هستند. این نوع ورق خود به سه دسته تقسیم می‌شود. در زیر این سه مدل ورق را بیان می‌کنیم.

ورق آلیاژی 6082، از ورق‌های رایج و جزء ورق‌های تجاری است.

آشنایی با ورق 6063، از ورق‌هایی که دارای قدرت متوسط بوده و جزء متداول جهت اکسترود است.

ورق آلیاژی فولادی 6061، این نوع ورق نیز مانند ورق قبلی دارای قدرت متوسط است.

آشنایی با ورق آلومینیوم 5000

یکی دیگر از انواع ورق که دارای مقاومت کافی در برابر آب‌های شور و خوردگی است. نام دیگر این ورق باتوجه‌به کاربرد آن  ورق دریایی است. این ورق نیز شامل سه دسته با نام‌های 5038، 5754 و 5052 است. ورق مدل 5083 جزء ورق‌های با استحکام است، نوع دوم که 5754 است دارای مقاومت متوسط بوده و نسبت به 5052 بادوام‌تر است. خرید ورق آلیاژی آلومینیوم 5000 برای افرادی که به دنبال ویژگی‌های استحکام در یک ورق هستند پیشنهاد می شود.

درصورتی‌که شما نیز نیاز به یک ورق باکیفیت، بادوام برای کاربرد در مصارف گوناگون دارید با جهان آلومینیوم تماس بگیرید. بهترین قطعات فولادی را از این تولیدکننده باسابقه بخواهید.

شناخت کاربردهای ورق آلیاژی آلومینیوم

زمانی که قصد خرید ورق آلیاژی آلومینیوم را دارید باید از کاربرهای آن مطلع باشید تا به این موضوع واقف شوید که آیا محصول موردنظر برای خرید مناسب هست یا خیر. در زیر قصد داریم به کاربردهای مهم این محصول اشاره کنیم.

  • برای ساخت انواع سقف‌های کاذب از ورق آلومینیوم استفاده فراوانی می‌شود.
  • عموماً از ورق برای ساخت آبروهای شیب‌دار استفاده می‌کنند. این ورق‌ها همانند جوی آب عمل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند آب بر روی سقف باقی بماند.
  • یکی دیگر از کاربردهای ورق فولادی در ساخت پنل‌های دیواری است.
  • در ساخت‌وساز از ورق‌های فولادی در محل‌های متفاوت استفاده می‌شود

 

ورق الومینیوم
ورق الومینیوم

شناخت مزیت‌های ورق آلیاژ آلومینیوم

با شناخت مزیت‌های ورق، بهتر می‌توانید در خرید ورق آلیاژی آلومینیوم تصمیم‌گیری ‌کنید. در زیر قصد داریم این مزیت‌ها را بررسی کنیم.

  • سبک بودن یکی از مزایایی است که امکان حمل‌ونقل را ساده می‌کند.
  • دوام کافی یک از ویژگی‌هایی است که این محصول را جهت خرید ایده‌آل می‌کند.
  • قابلیت شکل‌پذیری ساده از دیگر ویژگی‌های این محصول است.
  • مضر نبودن برای انسان و قابلیت استفاده آن در منزل از دیگر ویژگی‌های آن است.
  • این محصول دارای مقاومت ایده‌آل در برابر خوردگی است.

معرفی برند جهان آلومینیوم

یکی از تولیدکنندگان فعال، باتجربه و متخصص در زمینه تولید انواع ورق، جهان آلومینیوم است. از قدیم‌الایام سخن این بوده که زمانی که خرید خود را از تولیدکننده انجام دهید و واسطه‌ای دراین‌بین نباشد. قطعاً جنس ارزان‌تر را دریافت خواهید کرد و از هزینه‌های اضافی در امان خواهید بود. این برند منحصربه‌فرد در زمینه تولید، توزیع و حتی صادرات ورق در حال فعالیت است و تمام تلاش آن در درجه اول رضایت مشتری است.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی خرید ورق آلیاژی آلومینیوم پرداختیم. این محصول جزء محصولات پرکاربرد است که در صنایع مختلف استفاده می‌شود. از کاربردهای آن در انواع صنایع حمل‌ونقل، هوافضا و … را می‌توان بیان کرد. از ویژگی‌های یک ورق ایده‌آل  سبک بودن، استحکام منحصربه‌فرد، شکل‌پذیری آسان و … را می‌توان بیان کرد. در صورت نیاز به خرید می‌توانید با مشاوران جهان آلومینیوم ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاهده لیست قیمت‌ها

اطلاعات تماس شعبه بازار تهران

اطلاعات تماس شعبه غرب تهران